2010. július 16., péntek

nyaralás

Szijasztok:):3
Szóval én holnap indulok a Balatonhoz nyaralni és majd pénteken jövünk haza,azt majd még meglátjuk,hogy akkor már leszek-e fent.Probléma csak annyi,hogy Vija meg vasárnap jön csak haza,így 2 nap ki fog maradni.Előre is bocsánat érte:D Bár hétvégente nem szokott nagyon hír lenni,de akkor is rossz érzés lesz itt hagyni a blogot:S De majd csak valahogy túlélem:D

Vijának üzenem,hogy néha nézzen fel a dollomhoz,meg ha kedve van átöltöztetheti,meg kisminkelheti.És lécci öltöztesd át*-*kíváncsi vagyok,mit hozol ki belőle:)))meg ha többször is átöltözteted akkor mentsd el az albumomba,hogy megnézhessem:] és végeztem én is a dolgomat nállad:) csak a függönyt már nem vettem meg,mert lejárt a play&earn-öd :S

Ja,és még valami: BOLDOG SZÜLINAPOT!:)))♥Július 21.én van Vija szülinapja,csak akkor még nem leszek itthon,azért így hamarabb:3




és kapsz egy nagyobb tortát is...:))


hagyjál majd nekem is mind a kettőből :D de főleg a torta nagyon guszta :P nyammííí;D

viki_19950821

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése