2010. december 23., csütörtök

welcome drink. (: -heyhey-

sziasztook. :') gondolom meglepődtetek; én is. :d
ágnes vagyok. de inkább nessa. ;DD nem szeretem az ágnest. -.- lehetek ági is. xd mind1.(: romániában lakom. utálom amúgy de ez most nem számít. imádom a divatot*-* leopárdmintás cuccokért odavagyok. (: szeretem a stardollt; bár mostanában rengeteget idegesít. xd a Superstarság is egy nagy fos -.- főleg nálunk. meg áá. ez a stardoll royalty is fúúh. még az SSek között is különbséget kell tenni (?!) .de ezektől eltekintve, igen, szeretem a stardollt. meg blogolni is nagyon szeretek. és vikiviaát is nagyonnagyon szeretem :'LL és a stardoll-vickyst is. *-* és örülök hogy itt vagyok. és remélem majd ügyes leszek (A) *babafej*
szerintem is ratyi lett így. :'DD de nem tudok most hirtelen jobbat írni. :$


p.s.:
köszönöööm vikiviaá.*-* (LLLLLLLLLLLLLLLL)

1 megjegyzés: