2011. április 3., vasárnap

MHTOW~eredmény!

A nyertes nem más, mint *türüptütűű* Lisa-na94 !  Szép összeállítás.Gratulálunk!~19.66% (23 szavazat)


Az eheti Must have of the week-re az Inspired by De La Renta Jacket-et
 válaszottam, a Windows on the World shopból.
Igazi Must Have darab; klasszikus és időt álló, fehér zakó, amely egy szekrényből sem hiányozhat.
Találtam RL verziót is, amelyet De La Renta tervezte.
 Bár, a stardoll egy rövid, zakó verziót készített, nekem mégis jobban tetszik így.







Az összeállításokat(képet csatolva, dollod nevét levélben leírva) erre a címre várjuk, legkésőbb keddig :
stardoll_fashion@citromail.hu
(ctrl+c, majd ctrl+v-vel másoljátok ki és illeszétek be)


~Figyeljétek a postaládáitokat, mert akiét megkapom, annak vissza írok!


és lenne egy bejelenteni valóm is.

előre megmondom, Akinek Nem Inge, Ne Vegye Magára.

ez lesz az utolsó Must Have of The Week verseny. hogy miért? kezdem unni, hogy amióta ezen az oldalon elkezdtem ezt versenyt, más magyar blogon is megjelent. -tiszletel a kívételnek- nem mhotw címen, de azokon a helyeken is teljesen ugyanezen az elven; én kiválasztom a ruhát, és ti szavaztok rendszeren működött. kicsit sem érdekes, nem?
igen, én is máshonnan vettem az ötletet, le is írtam, és azt is, hogy ha már máshol lett volna, akkor jelentkeztem volna rá, de n-e-m -v-o-l-t.
 és nem szokás ezen oldalon senkit se megnevezni, de amikor már itt is megláttam felment a pumpa.
és most gondoljatok szemétnek, vagy bárminek, de a ti munkátokat is döngöljék így a földbe.
a jövőben még valószínűleg jelentkezek valamilyen más, és EGYEDI versennyel, amit remélhetőleg senki sem copyz le.
köszönöm a figyelmet.


~nessa

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése