2011. július 13., szerda

Goodbye

say hello to goodbye
senki se cenzurázza a szövegem, ez az utolsó kérésem

I'm so over it, I've been there and back
(...) Hey,hey,hey goodbye.

szép lesz a búcsúszövegem.nem oszto k ki senkit [nagyon] .
iigen. ennyi volt, kilépek. ha nem is örökre, de egy időre mindenképp. és nem azért mert utálom a blogot, vagy mert vikiék kiraktak(nem, ilyen nem történt, szó sincs erről). csak azért mert felesleges vagyok. voltak jó ötleteim, de valljuk be: ha jól is csináltam a dolgokat, lusta és pocsék voltam. a blog szégyene. most legalább nem lelkiismeret furdalással nézem a blogot, hanem mint régi szerkesztő, aki mindig büszke lesz arra, hogy itt lehetett. ebben a fantasztikus blogban voltam főszereplő, ami igenis a legnagyobb, legjobb, legszebb magyar stardollos blog. most hogy nem vagyok része büszkén kijelenthetem ezt. és ki is jelentem. mert őszintén, nem sok blog volt aki nem kopizott valamiben minket. és igenis büszke vagyok arra, hogy mi SOHA nem ko piztunk senkit (magyar blogokra értem, természetesen) . de ez nem ide tartozik. csak azért hoztam fel ezt a témát is, mert biztos megfordult a fejetekben, miért nem veszek részt vikiék mellett a kopizók meg ilyenek kiosztásában, leszidásában. no, ez azért volt mert nekem nincs lakat a számon. én mindenkit elküldtem volna az anyjapics*jába, csak vikiék nem engedték. és jobb is volt így :D (Y) . én voltam a blog anyatigrise, és ha írásban nem is, de gondolatban mindenki megkapta a magáét. mert igenis megutált volna mindenki.. így is sokan utálnak, de ez a nnyira nem érdekel. a stardoll egy olyan világ, amit nem kell akkora szinten komolyan venni, ahogy egyesek komolyan veszik. de ebből egy idő után mindenki kinő majd.~reméljük~. hülyeségnek tartom, hogy ennyi blog van. mindenkinek van blogja, de szinte egyik blogra sem lehet rámondani, hogy eredeti lenne. vannak, persze, legfőképp a régiek. de az új blogok wá. semmi bajom veletek, tudom milyen mikor blogot csinálsz meg minden. DE ENNYI HISZTIT lassan valóságban sem lehet látni. én szeretek mindenkit, ezek után ne nagyon támadjatok, DE ÚRISTEN, hogy nem lehet normálisan megférni. minek kell csomót fenyegetőzni, veszekedni. NEM SZABAD ilyen komolyan venni ezt az egészet. nem éri meg az egész szardoll, hogy ilyen mértékű viták legyenek.. főleg, hogy egyesek még depresszióba essenek. olyan esetet is hallottam, hogy súlyosabb bajok is történtek a folytonos stressz miatt, mert egyesek beígérték, hogy feltörnek valakit. hát KÖNYÖRGÖM, mi lesz így... ezek miatt még azon is gondolkoztam, hogy az egész stardoll nem éri meg. NA de mindegy, most a blogról van szó. nem szaporítom a szót. én tényleg szeretek mindenkit, és ezek után nem akarok ezzel kapcsolatban vitát. de viszont, most én leszek az igazi anyatigris. és ha gondja lesz akárkinek a vickysszel, én fogom kiosztani őket. nem csúnyán, hanem inkább bölcsen . és áá a másik dolog. hogy jöttetek ti ahhoz, hogy kiosszátok vikiéket, azért, hogy miért engem vettek fel, meg hogy miért nem volt válogatás stb. KIK VAGYTOK TI? a vickys team úgy dönt, ahogy akar, azt vesznek fel akit akarnak, nektek meg semmi közötök. és hogy van az, hogy egyik percben lehordjátok a vickyst, utána meg felvagytok háborodva, miért nem ti lettetek a társszerkesztők. hát kajak.. van ész (Y) de mind1 hagyjuk, békével jöttem és azzal is megyek el.(; adios, amigos :) szerettem mindenkit, lehet még egyszer visszajövök.(: au revoir, goodbye etc.*
Viaá,Viki ti vagytok azok, akik miatt tényleg megéri még az sd-vel foglalkozni.
(mégvannakpáran)

sziaásztok.pacsi.csoki.gumimaci :3



goodbyes képek (:












~nessa.

1 megjegyzés:

  1. Goodbye!
    Sajnálom hogy elmész,és nagyonis igazad van hogy az SD már mánia és 2.élet
    Goodbye!

    VálaszTörlés