2011. augusztus 31., szerda

30 nap, 30 kedvenc- 6. nap



Kedvenc videóim:


először elég betegnek tűnhet a csaj, de én épp ezért imádom. *-*
no, meg Skrillex. 


és a folytatása:dd


Bár, magát Skrillexet először barátnőm jóvoltából, pontosabban a telefonján keresztül ismertem meg(köszi Dorina:d), az igazi áttörést Christina Grimmie jelentette. Amikor megnéztem, hogy hogyan randomkodik a zenére, akkor tetszett meg igazán. Magával, a technoval soha se voltam jóban, d'n'b-ből is csak a jobbakat hallgattam meg, azonban újabban a dub step-et egyenes imádom.! *-*


ajánlom sok szeretettel.


oké, elég lesz az msnes szmájlikból XD

2 megjegyzés:

  1. Hello!! Nem tudom ,hogy tudod-e /hallotad-e, de Christina Grimmie-nek van egy saját száma, itt a link (nekem nagyon tetszik:D) : http://www.youtube.com/watch?v=LdI13Ze8PzM&feature=related

    VálaszTörlés
  2. Igen, tudom. Ezen kívül pedig még egy egész albuma van;)

    VálaszTörlés