2011. november 7., hétfő

köröm már megint.:'D




HeyHey.

Még egy körmös post,mivel múltkor kértétek még a francia manikűrt. Na most a helyzet az, hogy a fehér lakkom elég rossz minőségű és kezd beszáradni, így a színes lakkokkal szoktam próbálkozni. Így jöjjön ami kell.:D Katt a továbbra.;d






 Első lépés megint az alaplakk,de ezt már tudjuk.:D

Második, hogy nekiállunk valamilyen színnel egy sima egyszerű vonalat húzni a köröm tetejére, a fehér részre. De gondolom ezt eddig is tudtátok;d Ezután jön az, hogy vélhetőleg nem lett tökéletes az alkotás, így jön a trükk. Egy fültisztítót nyomjatok bele egy kicsi körömlakk lemosóba, és letöröljük ami nem kell oda a csíkunkhoz. És tádááá. Ennyi. Oké,most jön, hogy így lejön az előző réteg alap. Ez tény,de utána megint kell egyet kenni rá szóval szerintem ezzel már oly mindegy.:D
 És rá kb 3órára.*-* szeretlek deszkázás.:"DDDD Felakartam pattintani a deszkát és letört egy része.><
és a kész termék.*büszkefej*xddd

Ja és a végét majd nem elfelejtettem,raktam rá fogpiszkálóval a halvány lila rész határára sötétebb csillámos lilával egy vonalat fogpiszkáló segítségével.

don't copy.:d
viki_19950821

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése