2011. december 12., hétfő

köröm.?:o


Régen volt már ilyen postom, bár kedvem sem volt megcsinálni a körmeimet,úgy hogy mostanáig natúrak voltak. Na de múltkor késztetést éreztem változtatni a dolgokon, ez lett az eredménye.:D Ha érdekel a dolog,kattints a továbbra.:)





1.Fedőlakkos dolog az első feladat.

2.Csináltam egy fekete francia-körmöt,erről még régebben írtam hogy lehet csinálni ilyet:D

3.Most jött a minta, a RAWR arcocska.:D Fogtam egy átlátszó fedős tankönyvemet (mennyi mindenre jók.:"D)  és rajzoltam rá egy kis fekete kockát. Amikor a fekete kocka megszáradt, kevertem ki egy vérpiros/bordós színt, azt felvitte a feketére,úgy hogy a szálán hagytam egy kis fekete csíkot,ez lett a kerete. Most nem kell spórolni a festékkel, akkor lesz jó a minta, ha kicsit vastagabb. A vörös részekre pedig fehérrel fogpiszkáló segítségével fogacskákat rajzoltam fehér lakkal. ÉS TÁDÁÁÁ a nagyja. kész is.:d
Annyi a hátránya az egésznek, hogy viszonylag sok idő kell a száradásának. Ezt az időt viszont tényleg meg kell hagyni neki, mert más különben nem jön le majd szépen a fóliáról. Én egy egész estét hagytam száradni, de lehet akár egy óra is elég neki. 

4.Oda kéne ragasztani valahogy a körömhöz,nem de?
Fogjuk a matricánkat és átlátszó körömlakkal bekenjük az alját, mindenhol, mert ha kihagysz egy kis csücsköt is, akkor fel tud válni, azt meg nem szeretnénk. 

5.Két kis fekete pöttyöt alkottam a szemének fogpiszkálóval és mindkettőbe egy ici-pici fehér pöttyöt raktam még bele.

6.Jöhet a fedőlakk.!

És kész is.:d I HOPE YOU LIKE IT.!


Já.és a gyűrűs ujjamra raktam az essences körömbélyegemmel egy-egy vörös kis masnit. (a képen nem igazán látszik.)


~viki_19950821

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése