2012. január 16., hétfő

köröm.

nem lett a legszebb.><

Itt a következő köröm:o -Igen,ezt is összehoztam.xdd- 


Katt a továbbra,ha megakarod nézni, hogyan csináltam.





Először jön ugye az alaplakk.







Először a kis masnikat csináltam meg,mert ennek több száradási idő kell. Ezt úgy lehet megcsinálni, hogy fogsz egy fényes papírt,és fekete körömlakkal kis masnikat rajzolsz rá. Én 3 réteget raktam rá, az a lényeg,hogy minnél több legyen rajta,csak a rétegeket meg kell várni,hogy megszáradjon.


Vörös francia manikűrt fessél fel,ha elrontanád a vonalat,akkor egy körömlakk lemosós fültisztítópálcával töröld le. Lehet egy kicsit vastagabb vonal jobb. Aztán fogpiszkálóval fessél rá fehér pontokat.



Majd a fekete masnikat szedd le,ha már jól megszáradt. Utána átlátszó lakkal ragaszd hozzá a körmödhöz. Majd átlátszó réteggel kend le. És kész is.:d



viki_19950821

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése