2012. február 13., hétfő

halihó.

Most sok embernek örömet okozok. De ne szaladjunk ennyire előre. na most ez valamiféle búcsúbeszéd lenne. Igen,elköszönök mindenkitől. Az ok pedig az, hogy 16 évesen már nem ad semmit sem az egész, meg maga a játék és kezdek rájönni, mennyire nincs időm olyan dolgokra, amikre jó lenne. De miért is olvasnád ezt most el? Talán mert hát ha érdekel majd, még miért is hagytam abba. Elegem van már abból a kismillió csitriből, akik azt hiszik övék a világ, miközben porszemek a sivatagban. Az, hogy már mindenki csak lopni tud, kb teljesen normálissá vált. Szerintem meg nem az. Ha bele kezdesz valamibe, legalább ennyire gondolkodj már előre, van-e értelme az egésznek. Én legalább hoztam némi új ötletet, persze EGYESEK ezeket is ellopták.:3 na mindegy. Remélem azért adtam valamit is az életetekhez, valami jót.:) Ha meg nem, akkor meg így jártam. most írhatnám, hogy mindenkitől bocsánatot kérek, ha megbántottam, de azért sem. Inkább vagyok szókimondó, mint aki fosik kinyilvánítani a véleményét. Ez van. Na de visszatérve a lényegre, rohadt szarul esik, hogy cserben hagytam Viát, mert rohadtul szeretem meg imádom♥, de egyszerűen ennek semmi értelme nincs így, de ezt már mondtam is neki. Érzi mindenki, hogy a stardoll-vickys csillaga kezd hanyatlani, mert hát felvettünk két társszerkesztőt, meg is beszéltük ki mit rakjon be és ilyesmiket, ahhoz képest semmi sem teljesült be szinte és nem vágom miért kellett engem szapulni, hogy semmit sem csinálok. Drágám, nézz már magadba. Ezt most muszáj volt,srry. Na azt hiszem minden kijött most belőlem.


Emlékszem még arra a napra, mikor Viának felajánlottam, hogy nyissunk egy blogot.:D Ez volt még anno 2009ben. Akkor még nem sok magyar blog volt,utánunk kezdték el nyitni. Akkor a Hunsdre járt mindenki, talán most sokan nem is ismerik már őket, de ők voltak a minden.:) Viát még akkoriban nem nagyon ismertem(ez most így tök fura.:'D) megcsináltuk a blogot, szerencsétlenkedtünk vele aztán szép lassan beindult minden, mikor a hunsd bezárt, mindenki minket nézett. akkor volt a fénykorunk szerintem. Azért büszke vagyok a 220.000 oldalmegjelenítésre, mert ebből látszik, nem voltunk/vagyunk szarok. Szóval ott tartottam,hogy létrehoztuk. Elkezdtünk dizájnokat csinálni és fejléceket, egyre jobbak lettünk. Még 2010 márciusában, ha jól emlékszem a dátumra felfüggesztettük a blogot, mert úgy éreztük, nincs ránk szükség. De a végén szerintem már tök jól összehoztuk.:D Aztán társult hozzánk Nessa is.:) Majd kilépett, ketten maradtunk. A blog csinálgatása közben és úgy általában nagyon jóba lettem Viával, legjobb barátnőm.:3♥,szinte minden nap beszélünk, amikor épp ráérünk. És az őszi szünetben végre találkoztunk.*-* Borzasztó nehéz ez így. Komolyan most is majdnem elbőgöm magam, így mindenre visszagondolva. De egyszer ezen is túl kell esni... Aztán jött a társ-szerkesztő választás,a legmegfelelőbb embereket akartuk kiválasztani,de nem feltétlenül sikerült,azt hiszem.
na de sajnáltatás stop.




Imádlak benneteket.♥(akinek nem inge,ne vegye magára.^^)






Stardollra még lehet néha-néha majd felnézek unalmasabb pillanataimban.
Ha végig elmerted olvasni, akkor tsokispuszi a pofidra, ha nem akkor meg nem tudod miről maradtál le.(hahaha.xd)






na pá mindenkinek.:
viki_19950821






és je,felvállalom,ez lennék én:3 ha érdekelne,mi történik velem,less be: VikiInTheHell  (ingyen reklám vége.)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése