2012. május 5., szombat

Ingyenes dömping

Igazából ezt már tegnap is kiakartam írni, de ez a három nap nagyon húzós volt, és inkább pihentem, minthogy a gép előtt üljek. Ma pedig ballagás volt, és díszítenünk kellett. Remélem, nem haragszotok. :)


Fiú ruhák:


Sofia Vergera doll:

gyere IDE
lépj be dollodhoz
picit várj, majd jelentkezz ki

rondább arcot nem csinálhattak volna szegénynek.
komolyan, mi ez a troll fej? ._.

Ruha:
http://www.stardoll.com/hu/contest/view.php?id=2697
lépj be
töltsd ki a kvízt
küldd el jelentkezésedet a versenyre
lépj ki dollodtól


Sárga ruha:
http://www.stardoll.com/hu/contest/view.php?id=2707
jelentkezz be dollodhoz
töltsd ki a mezőket random szöveggel, majd küldd el
jelentkezz ki


Piccing magassarkú:

lépj be dollodhoz
kattints a SIGN UP AT PICCING NOW! gombra
ki dob a Piccing oldalára, ahol regisztrálnod kell hamis adatokkal
 email végződése valós legyen, pl.: fakeemailcim@hotmail.com
ha már korábban csináltál piccinges ingyenest, akkor változtass valamit az usernamen
majd kattints a Join piccing zöld gombra
ha a regisztrációd sikeres, akkor kihoz egy képekkel teli részt.
nyugodtan hagyd el az oldalt, és ne felejts el kijelentkezni a proxys stardollról!


Európa zászló:
legyél bejelentkezve stardollra, majd gyere ide:
készítsd egy sceneryt és mentsd el.


A verseny az Eurovíziós Dalfesztivál miatt van, ahol hazánkat a Compact Disco fogja képviselni Sound Of Our Hearts [klikk rá] c. dalukkal. Amikor először hallotam A Dal beszavazós műsorban nem igazán nyerte el a tetszésemet, bár bevallom őszíntén, hogy egy teljes részt se láttam belőle, és a tavalyi csúnya vereség után nem is különösebben érdekelt. Nagy reményeket fűztem Wolf Katihoz, illetve, a többi országhoz, hogy fognak ránk szavazni, de nem jött össze sajnos. Pár napja találtam rá megint az egész dalverseny témára, végig hallgatva a versenyzőket merem állítani, hogy a Compact Disco az egyik legjobb előadó köztük. Talán kis elfogultság is, de az első benyomás óta nagyon megszerettem, folyton ezt hallgatom. :)


VikyHun

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése