2012. augusztus 4., szombat

Kezdőknek egy kis ötlet ;)



Készítettem egy szoba alap tervet afrikai vagy keleti stílusban ez a többi kiegészítőn múlik. Látható, hogy a szobában használtam ingyenes és bolti elemeket is. Mivel tudom, hogy kevés pénz áll kézhez így csak coinsos bútorokat használtam. A szoba megtervezésekor figyelembe vettem a hideg falak színét és a világos szürkés barnás padlót is ezért használtam meleg színeket az ágyon mint a szoba központi elemén. A későbbiekben még kialakítható egy fésülködő asztal vagy akár egy szekrény helye is az ágy kisebbre vételével, nem sokkal csak egy kicsivel. Remélem tudtam segíteni, következőleg egy fürdőszobát fogok mutatni.

1 megjegyzés:

  1. Nagyon tetszik!Tényleg gyönyörűen harmonizálnak a színek, ami tényleg kissé keleties hatást nyújt a narancs-piros-terrakotta színek, minták és formák miatt.

    VálaszTörlés