2010. március 15., hétfő

rég írtam.



Hát rég írtam már a blogba...de valahogy nem volt kedvem, és úgy gondolom nem tudunk harcba szállni a nagyobb blogokkal,és nem tudunk újabb dolgokat mutatni a stardollal kapcsolatban.Majd próbálok összeállításokat csinálni a legközelebbi időpontban,talán hétvége táján.Megpróbálkozunk összellítani egy magazint(ez még Viának is új.:D) a legelső magyar magazint.(legalábbis szerintem a legelső lesz.:))De addig még sok idő,mert nekem a suliban is most kezdődnek a nagyon jó vizsgák és sokat kell majd még tanulnom+kompetenciás baromság( nem elég persze a nyolcadikosoknak a felvételi[már akinél] még az is kell...-.-").de majd április közepe táján lehet a magazinból valami.Van akinek ez sok idő és van akinek nem.Nekem nem.:D.Ha van olyan téma a divatban/divatról,amit tudni szeretnél,vagy amilyen témákat szeretnél látni a magazinba,azt írd meg a chatbe.
És jó lenne versenyt is szervezi,de kétlem hogy 10 embernél többen jelentkeznének.Majd ez még eldől.Erre is lehet ötleteket írni a chatbe,milyen verseny/ek legyenek.Ezzel a verseny dologgal is csak egy a baj,hogy nincs nagy ajándék amit tudnánk adni,mivel Via se és én sem vagyunk szupersztárok...még ezen is le kell gondolkozni.Erre is lehet ötleteket adni a chatben.;D

A végére jajj de sokat írtam.xDmost látom csak.Ennyit az első félévi beosztásról.:DA szemed meg már elfáradt.Bocsí.:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése