2010. május 14., péntek

Lady GaGa a New Yorkerben.:)

























Itt vannak a képek^^kb ennyi ruha van,illetve még lesznek a mostani afrikai foci világbajnokságos ruhák.3 póló és 2 top van a Lady GaGát ábrázoló kollekcióban.Szerintem eléggé drágák,mert ma voltam a New Yorkerben,és megnéztem, a pólók 6.000Ft-ba kerülnek,a topok meg szerintem 5.000Ft körül lehetnek(azoknál nem néztem meg az árcédulát.:$)a vb-s ruhákat én még nem láttam kipakolva.

Magán megjegyzés:Nekem nagyon tetszenek a ruhák,legszívesebben megvetetném az összeset.:Dde az elég sok lenne...úgy hogy maradt az epekedés.Vagy talán egy még összejöhet,ha szerencsém van, marad a leárazásig egy-két darab,aztán olcsóbban hozzájutok.:D

Nektek tetszenek a pólók?Venni fogtok?


viki_19950821/Vikí

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése