2010. május 8., szombat

vissza.:)

Na szóval jó sokan írtatok,ide is oda is,hogy ne hagyjuk abba a blogot.És most még nem beszéltem Vijával az ismét nyitásról(bár szóba került eddig)elkezdünk frissíteni.:)))

Szerintem nem csak ilyen ingyenes dolgokkal próbálkoznánk inkább,hanem valami értékesebbel...különlegesebbel...érdekesebbel.Mert hát az ingyen dolgok felét fel sem lehet használni.(én legalábbis nem nagyon szoktam.csak ritkán.)De ha erre lenne igény,az ingyen dolgok iránt,akkor meglehet az is.

Köszönjük,hogy kitartottatok mellettünk.:)
Csak a chatbe is írjatok,vagy kommentekbe,mik is érdekelnének titeket,stb.
És még valami:Szeretnék (én biztosan) versenyeket rendezni,bár ajándékok miatt nem hiszem hogy sokan jelentkeznének(nem vagyunk ss-ek),de majd megpróbáljuk.

Első lépésem lesz a playlistet feltölteni újabb zenékkel.

Majd szép sorjában jönnek a postok,mert most semmi értelme nem lenne az elmúlt 1-2 hónap dolgait berakni.Mert az már a múlt.

by: viki_19950821 Vikííí.:D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése