2010. augusztus 31., kedd

Kis bejelenteni való..

ELŐSZŐR IS LESZERETNÉM TISZTÁZNI, HOGY NEM ZÁRUNK BE, NE IJEDJEN MEG SENKI! :)

Mivel kezdődik az iskola, ezért nekünk is rengeteg dolgunk akad a blogolás mellett. Én
(VikyHun*Viiia) 8.-os leszek, többet kell(legalább is szeretnék) tanulnom a továbbtanulás miatt és Vikínek(viki_19950821) is sok tanulnivalója lesz. Sajnos bevezetik nálunk a heti 10 (igen, 10!) tesit, így mindennap lesz testnevelésünk, ezenkívűl iskola után és előtt is lesz néha, Vikínek pedig heti 8 lesz. Köszönjük, az új rendszernek(: Ebből kifolyólag nem tudom, hogy hogyan lesz időnk blogolni, mivel holtfáradtan érünk majd haza és tanulnunk is kell, nekem pedig még többet. (Azt meg se említsem, hogy az osztálytársaim lusta korcsok, és minden közösségi feladatot szinte én végzek el, egyedül-.-*. ~a szerk: VikyHun)
De NEM kell meg ijedni, biztos akad majd idő a blogra és írni fogunk, ha pedig esetleg nem tudunk frissíteni, akkor azt jelezni fogjuk! Bár, szerintem TI is kevesebbet ültök majd gép előtt az iskola miatt, akárcsak mi.
Máskor is volt már ilyen, iskola kezdéskor, de most kicsit más a helyzet, mint akkor, mert most többet tanulunk majd.
(remélhetőleg)
Azért írtam ezt, hogy tisztában legyetek a dolgokkal, ha esetleg kevesebb a friss.



Remélem meg tudjátok ezt érteni.

Üdvözlettel,
a Blog Stuff

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése