2010. augusztus 18., szerda

Összeállítások




Csináltam 2 összeállítást és hozzá sminkeket. Nem lett nagy szám egyiksem, de nem is ez volt a célom. bocsi, elfelejtettem hamarabb feltenni őket:$
Ezt az SS összeállítást New York városa ihlette
, azért is láthatjátok rajta a két kis felíratot. Mint tudjátok, New York is egy divatfőváros, és aki amerikában akar valamit kezdeni a divatszakmával, az mind oda megy. Nem egy divattervező vert már itt sátrat. De vissza az öltözékhez. Nekem nagyon tetszenek ezek a könnyed ruhák, főként kabátokkal vagy mellényekkel viselve; a bézs szín pedig különösen jól kombinálható, és jól áll szinte mindenkinek. Azért ezt a táskát választottam, mert valamivel felkellett dobnom az egész összhatást, hogy ne csak egy bizonyos szín árnyalat szerepeljen.
A smink egy egyszerű fekete-barackrózsaszín
(inkább korall) kombináció. A lényeg benne, hogy a szemzugokba kerüljön a sötétebb szín, és kívűlről befelé világosodjon az egész. Végül, hogy egy kis 'Glamour'-os feelingje(érzése) legyen az egésznek feldobtam egy Victoria Beckham-féle napszemüveget*.
Nem tudom, hogy hogyan hoztam össze, de minden 8sd
-be kerül :)
~Kattints a képre, hogy nagyobban lásd!


És egy Non SS összeállítás. Leginkább a Rock 'n' Roll és a felszabadult bulizás-fesztiválozás inspirált ennél. Személy szerint nadrág párti vagyok, és én is imádom a cső,- illetve répanadrágokat, részben ezért is ezt a JCPTeen csőnadrágot szemeltem ki
(keresőben nézzetek utána). A szürke szín az, amit tényleg mindenki felvehet, csak megfelelő kiegészítőt kell találni ahhoz, hogy ne legyen egyhangú az öltözék. Ezért is válaszottam a rózsaszín csókos felsőt, és az apró pink szívet. Kíválóan beleolvadnak a ruhába, de mégis észrevehetőek, így tökéletes összhangot nyújt az egész.
Készítettem hozzá egy sminket is, ugyebár ezt Super
staroknak. A füstös fekete szemeket egy kis sötét bordóval dobtam fel, mivel nem szeretem ha egyedül egy szín szerepel. De a Non SS-ek(mint én) a fekete sminket 3 műszempillával: 2 naggyal és egy kisebbel is megoldhatják. (legalsó kép)
A legdrágább az egészben a 8sd-be kerülő nadrág, és az 5sd-s mellény. A legjobb, hogy a kiegészítők(kalap, karkötő, apró szív) 1-2sd-be kerülnek. :)



* Victoria Becham köztudottan mindig nagy, bogárnapszemüvegeket hord. Illetve van egy saját napszemüveg kollekciója

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése