2010. november 12., péntek

'Back To Blog'

Sziasztok!
Előszőr is bocsánatot szeretnék kérni, hogy az utóbbi napokban nem volt frissítés. Ennek legfőkébb azaz oka, hogy egyetlen egyszer sem kerültem a számítógép közelébe a héten. De nem szeretnék mentegetőzni és rá is térek a lényegre.

A héten szinte majdnem mindennap ránéztem a telefonomról az oldalra, és láttam nagyon sokat írtatok az chatbe, hogy mi a helyzet. Pár üzenetre itt szeretnék válaszolni-reagálni, mert úgy gondolom, hogy nem a chat rá a legalkalmasabb.
Nessa, Tekla, Merylin29 és Dexx. Pár ember, akiket szerettem volna kiemelni. Igazából, csak megszeretném nekik köszönni, hogy így kiálltak mellettünk. Köszönjük. : )

Két emberkének(nem szeretném őket személyesen megnevezni) pedig csak azt üzenem, hogy nem kell bejelenteni állandóan a nem tetszéseteket-nincs friss, halálra unjátok a zenét vagy a dizájnt. A zenét pedig le is lehet állítani. Sajnálom, de most ez van, ha ennyire nem tetszik az egész, akkor miért jöttök egyáltalán?:S

A dizájn már naggyából kész(még a vámpíros után meglett csinálva), márcsak pár simítás és a fejléc kell, de még nem volt rá alkalmam átpakolni az egészet.

Elkezdem folyamatosan felrakni az ingyen dolgokat, híreket. Szóval, most hétvégén lesz friss.

Azt hiszem naggyából ennyi az, amit szerettem volna mondani.


VikyHun*Viiiaá

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése