2010. november 4., csütörtök

oké.

előre is bocsánat azért amit írni fogok.


csak kissé felháborít már,hogy miért kell mindent ellopni tőlünk?pl amióta kitaláltam a hb ruhák felsorolás szerű leírását mindenki úgy csinálja...kissé nem szánalmas?


másfelől a szeretem mikor feleslegesen dolgozok valamiért*-*és amikor mások csórják a képeinket^-^ ja meg tegnap kiírtam hogy szeretnék cg lenni.jé?nem visszaolvastam már más blogon saját nevével ellátva?


ilyen kicsi dolgokon is most már annyira ki tudok akadni...meg tudom érteni miért hagyták abba a hunsd-sek is.:S néha annyi nyűggel jár az egész...

az pedig, hogy linkcserések vagyunk, NEM azt jelenti, hogy bármit vihettek, kényetek szerint. komolyan mondom, már röhögni tudnék néha olyanokon, amikor letaggeljük a képeket és meglátom máshol, semmi kiírás nélkül. legalább annyi kreativitása lenne egy-kettőnek hogy átírja a mi címűnket a sajátjára!
tudjuk, nehéz dolog gerincet növeszteni, de ha sok tejet iszol hátha sikerül. hajrá!


okés,most biztos sok mindenkit megbántottam,de mint mondtuk felesleges blogot létrehozni úgy,hogy csak másokról csórtok. azért hogy elmondhasd hogy van egy blogod?írj az életedről akkor,vagy bármi másról,nekem mindegy.de saját magad legyél,ne másolj másokat!!!


viki_19950821~victóriá & blog staff

5 megjegyzés:

  1. Teljes mértékben igazad van! De ne add fel!
    Majdcsak egyszer be nő a fejük lágy! Borzalmas hogy pofájuk lopni... És még le is tagadják:/

    VálaszTörlés
  2. Bocsi... rengeteg benne a helyesírási hiba!
    Leírom még1szer:
    teljes mértékben igazad van! de ne add fel!
    majdcsak egyszer be nő a fejük lágya! borzalmas hogy van pofájuk lopni... és még le is tagadják:/

    VálaszTörlés
  3. teljesen igazad van! amúgy se értem hogy mi a f*szonak kell mindenkis hülyének blogot csinálni ha lekoppintja -.-' (bocsi a kifejezésért) a hb ruhákat néha mi is kiirjuk, főleg akkor ha valmai külön mondanivalónk van hozzá, ezért bocsi. elhiszem hogy idegesítő. nem lehetne lekódolni hogy ne lehessen másolni szöveget?:/

    SweetKiwy13 _ Regíí _ stardollnews staff.

    VálaszTörlés
  4. Köszi a megértéseket.
    Az a baj azzal, hogy akkor az egész oldal lelenne, és nem tudnák kimásolni az ingyenesekhez a linkeket.
    ~VikyHun

    VálaszTörlés
  5. Szerintem is teljesen igazad van. És ez nem bántás, de (engem is mindig az ÉH-n lecsesznek érte)tényleg a helyesírás. Még egyszer bocsi érte.

    VálaszTörlés