2011. február 3., csütörtök

Must have of the Week ! (:

Sziasztok !!.
noshát.*-* úgy döntöttem hogy ezentúl minden csütörtökön/pénteken lesz egy MHOTW ~ Must have of the Week ruhadarab, ami a hét legjobb ruhája lesz.:D nem muszáj új legyen, ami stílusos, de régi az is is felkerülhet ide. ;DD
és ez mitől jó nektek? : ))
mert ez egy verseny lesz ! ; )) én majd minden héten kiválasztom ~Viaával és Vikivel együtt~ ezt a ruhát, ti pedig, ha akartok, jelentkezhettek a versenyre, ami abból áll, hogy ti felöltöztetitek a dollotok ebbe a ruhába (lehet a starplazaban is ;D), lefényképezitek, elkülditek nekem, én kirakom a blogra, aztán lehet szavazni. : ) kicsit olyan lesz, mint az SMW versenyei, a HB-kal. Tarthattok copyzónak, de én például nagyon rég szerettem volna egy ilyen versenyt, és valószínűleg ha más magyar blognál látom, jelentkezek rá.
nos akkor.:D én majd csütörtökön vagy pénteken kiírom a blogra melyik lesz a Must have of the Week ruha, vasárnapig lehet jelentkezni(najó. max. hétfőig már jó lenne elküldeni nekem az összeállításokat) és aztán egész héten lehet szavazni, hogy kié lesz a jobb. :D persze, az elején még nem hiszem, hogy nagy siker lesz, de jelentkezzetek sokan, mert nem veszíthettek semmit; sőt ajándékot is kap majd , aki a legtöbb szavazatot kapja. ;DD nem stardollárt, hanem ajándékot. :D (nem 1 dolláros sütit és nem is pingvint. ;D)

és akkor íííme az első must Have of the Week ruha :
gondolom nem meglepő, hogy egy LE ruha lett az első. (: nekem személyszerint ez a kedvenc darabom a mostani kollekcióból. :D és nem is volt drága ;
eredetileg egy Sass & Bide darab. (egyébként a mostani LE kollekcióból sok ruha inspirálódott a Sass & Bide-tól, amiket Sarah-Jane Clarke és Heidi Middleton tervez.)
Szerintem eszméletlen szép mindkettő, az eredeti és a stardollos is. A stardollosnak szép a grafikája, nagyon hasonlít az eredetihez, persze a LE-ket mindig szépen kidolgozzák : ) ~ nem csoda x'd. kiegészítőnek nem kell sok minden, úgyis a ruha a lényeg a gyönyörű mintáival. ;DD

majd a verseny végén én is bemutatom, hogy milyen összeállítást képzeltem el a ruhához. (:

Hát akkor kalandra fel : DDD várom a jelentkezőket !
~ chaten ne jelentkezzetek, mert ott nehéz összeszámolni, és csak összekavarodna minden ! írjatok nekem SD-n,
vagy vegyetek fel msn-en(levélben kérdezzetek rá és megadom xd) ;

vaagy a stardoll_fashion@citromail.hu-ra írjatok.







~nessa.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése