2011. március 19., szombat

MHOTW ~ eredmény.*-*


Újra nyertes Teenlady95. Gratulálunk ! Szép összeállítás. ~ 26.95% (38 szavazat).


Erre a hétre a PPQ printed scarfot választottam, a PPG ~ of mayfair shopból.(: Gondoltam arra is, hogy a 100 milliós szemüveget rakom be, de az egyszerű lett volna. :DD RL változatot is találtam, és át is szerkesztettem kicsit. ;DD (:
Szép darab, és jól feldobja az öltözetet. persze ez nem újdonság a kiegészítőknél.praktikus darab és nem csak a dollodhoz, hanem igazábül is. és emelett szép is, és még az SD-s változat is elég jól kidolgozott.
Na akkor tessék jelentkezni.;DD


ja és figyelem !!!! sajnos sokan panaszkodnak amiatt hogy nem rakjuk ki a képüket, mert nem jön el a levél citromailre. ezért változtatok az egészen. töltsétek fel a képeket tinypic-re utána a kapott linket küldjétek át nekem MSN-en. (nusinessa@windowslive.com) de azért még a citromailes címünkre is küldjétek el. (stardoll_fashion@citromail.hu)


Remélem így már jobb lesz. : s (: 
Na akkor hajrá. (:

~nessa.

P.S.: hétfőn még elfogadjuk a jelentkezéseket.
(ma szombat van.xd)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése