2011. szeptember 16., péntek

ingyenesek






Nadrág:(7scért[tudom hogy 10,de ha megveszed kapsz vissza 3 sct.]
http://www.stardoll.com/es/starplaza.php?startItemIds=35427


Rúzs:
79.161.240.86 8080
http://www.stardoll.com/es/contest/view.php?id=1562
lépj be és kész.:d
Ezt még régebben egy újévi ajándékként lehetett megkapni.






Közérdekű rész:
Mint láthatjátok, kb Via dolgozik csak a blogon és utálom is magamat ezért, de egyszerűen annyira unom már a stardollt, hogy ha nem lenne a blog szerintem fel sem mennék... Ez van igazából, úgy éreztem,muszáj ezt leírnom, csak mert annyira nincs is sok tanulnia valóm, hogy 7 után ne tudjak esetleg géphez jutni vagy ilyesmi, szóval lenne időm, csak egyszerűen kedvem nincs már utána nézni dolgoknak leírni és mindenféle dolgot megcsinálni.SAJNÁLOM.Más részről pedig úgy érzem, kötelességem csinálni ezt az egészet...

3 megjegyzés:

  1. nekem a rúzs nem sikerül (T_T)
    pedig rendesen megcsináltam mindent.

    VálaszTörlés
  2. hát én is így voltam vele és még sok más szuper ruhával :S

    VálaszTörlés
  3. értem akkor nem én csináltam rosszul.

    VálaszTörlés