2011. szeptember 7., szerda

SOK-SOK INGYEN RUHA*RARE*-GLITCH!

MÁR NEM MŰKÖDIK.!
sajnálom, ha lemaradtál róla.


OLVASD EL FIGYELMESEN!

Már írtam a Glitchről, de azért írok róla pár szót: rövid ideig működő dolog, baki. Legtöbbször ingyenesnél.
Ha IDE kattintasz egy halom ruha lesz az öltöződben, ingyen, legalább is azt írja. Jó sokan már megvették őket, nem tudom, hogy lesz-e belőle probléma(leveszi az árát). Én is megvettem őket, mivel rengeteg közülök RARE. Már volt erre is példa, hogy később levette a pénzösszeget, lásd: Perfect Day shopnál.(a királyi esküvős felhajtásos mizéria) -igen, Nessa akkor gyönyörűen pórul járt.- Tehát óvatosan vele!


és igen, az is lehet, hogy mire ezt olvasod, már nem lesz jó. ha pedig vett le pénzösszeget(de mivel régiek, ezért remélem, hogy nem fogxd) ne engem okoljatok, én figyelmeztettelek titeket(+ én is megszívtam akkor.háhá.).

hatalmas köszönet érte a How-To-Get-Free (itt olvastam róla) és a Stardoll i my oldalaknak(az eredeti).!
hú, másoltam valakiről, forrással együtt. öljetek meg miatta. :)




~VikyHun

1 megjegyzés:

  1. nekem eltűnt egy csomó minden az ingyenesekből.mással is előfordult ez?

    VálaszTörlés