2012. június 18., hétfő

Smink tippek kezdőknek és haladóknak

Sziasztok!

Ebben a topicban időről időre újabb tippeket kaphattok a megfelelő smink elkészítéséhez, hogy ti is profi stardollos sminkessé válhassatok.

1. lecke (dúsító/ hosszabbító szempillaspirál +tus)

A 0. képen látható egy teljes smink nélküli ki induló/ alap doll.
A 1. képen: a szemen körbe használtam a hosszabbító sz. spirált a sarkokban a dúsítót. A szemek alatt kihúztam spirállal és tettem egy kicsit a szemek csücskébe is. Ez olyan dolloknak jó akiknek közel ülő kis szemük van.
A 2. képen: hosszabbító sz.spirál csak fent és a sarkokba tust. Ha alulról közelíted meg a szemet akkor lehet ilyen kis csücsköket csinálni. Ezt főképp a nagy de közel ülő szemű dolloknak ajánlom.
A 3.képen: csak dúsítót használtam körben és alul húztam ki tussal, talán ez a legegyszerűbb is :). Ezt a nagy szemű dolloknak ajánlom mert egy kicsit kicsinyíti, illetve ha erős rúzst akar használni valaki akkor ennyi smink éppen elég a szemekre.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése