2011. október 10., hétfő

Avril Lavigne-parfümök.




Hmm.Itt vagyok,de még is hol?:D Gondolom mostanában látjátok,hogy nem nagyon frisselek a blogon,révén,mert rohadtul meguntam a stardollt. -nem volt nehéz.- De megbeszéltem Viával, hogy mostantól én rakok fel képeket és fashion postokat a blogra.;d És ha ezt elmulasztanám kapok egyet a fenekemre.>< -szadomazoból ennyi elég is lesz.XD- SZÓÓÓVAL ROHAAAAM.! xddd


Na így a tegnapi képes kezdés után a mai témám: Avril Lavigne parfümjei.:3
Honnan jött az ötlet? Ma vette meg anya a legújabb parfümjét.:"DDD Így hát gondoltam egyet és csapok ide egy promóciós postot.:"D Na szóval.


Saját képek és igen szarok,de a fényképező bemondta az unalmast,netről meg nem szedek már le képeket.:D




 Külön oldala is van a parfümöknek: ide kattintva megnézheted.
Most nem kezdeném el részletezni melyiknek milyen illata van,mert egy az hogy normálisan úgy sem lehet elmagyarázni kettő pedig nem lehet elképzelni leírás alapján,szóval hajrá, go to the drogériák;d
Bár szerintem sok mindenkinek van már belőle vagy szagoltátok.:D
Egyébként én imádom mindent,mert sokáig tart az illatuk mert EU de Parfüm-ök,majd következő postomhoz már meg is találtam a témát azt hiszem.:"D
A Black Start én télen használtam inkább,az egy töményebb illat míg a Forbidden Rose egy könnyebb,nyáriasabb. Először a Forbiddennek nem jött be az illata,de most már az is a szívemhez nőtt.:)

Mindegyik parfümhöz jár egy gyűrű is,mindegyik másfajta természetesen.

És még stardollon lehetett anno megkapni a ruhákat amikkel promózta Avril a parfümjeit.


És most kaptam még egy CD-t is,a Wild Rose mellé. Nem nagy szám, össz-vissz a What the Hell van rajta meg az instrumental verziója.
Forbidden Rose,Black Star és a legújabb,a Wild Rose
-igen,semmi nincs már a szélső kettőben.:"D-




Ha most ez így kicsit erőltetettnek tűnt akkor bocsi,csak szimplán pörgök.xddd

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése