2011. október 17., hétfő

Before-After

Sziasztok!

Tegnap ígértem, hogy veletek szeretnék többet foglalkozni ;) Íme első ötletem:


Before-After


Ebben a topicban azzal foglalkozom, hogy kérésetekre átalakítom a dollotokat a Beautyparlorban. Ennek a topicnak a megjegyzésében lehet jelenetkezni csak és kizárólag!!

Mindenki kérését várom szeretettel ^^


Mivel rengetegen kértek átalakítást ezért az a rendszer lesz, hogy mindenap lehet kérni de csak az első ötöt csinálom meg hétvégén az első tízet. Legyetek gyorsak ;)

75 megjegyzés:

  1. szeretnéék kérni egy ilyen átalakítást:) a stardollos nevem SzuperBaba.előre is köszöönöm *-*

    VálaszTörlés
  2. Ide írjátok az átalakítás kéréseiteket ;)

    VálaszTörlés
  3. szia!

    Szeretnék kérni én is Before-After átalakítást :)
    Nevem: Zetria
    Előre is köszi :) ♥♥♥

    VálaszTörlés
  4. szia :) szeretnék egy before-after átalakitást.
    név: mileyhannahhiii
    és szeretnék rockos stilust :)

    VálaszTörlés
  5. én is szeretnék kérni egy ilyen átalakitást mivel ugy érzem most elég csúnya a dollom, és te biztosan tutsz segiteni, a bőrszinétől kezdve a lábujjáig változtathatod XD :)
    A stardollos nevem:Fannieni777
    Remélem elkészited előre is köszi :D

    VálaszTörlés
  6. szia én is szeretnék kérni átalakítást dollom neve:nesszikefairy

    VálaszTörlés
  7. szia. átalakítáás nekem is :3
    nevem doox_x . :D
    kíváncsi vagyok ki- milyenre formálna :)

    VálaszTörlés
  8. Szia! Szeretnék én is egy átalakítást!
    Dollom neve: Florynda

    VálaszTörlés
  9. szeretnlk átalakítást kérni ;) dollom neve:KranitzFelicia

    VálaszTörlés
  10. Szia! szeretnék átalakítást kérni ! eniko13

    VálaszTörlés
  11. szia!!!
    én is átalakítást szeretnék kérni :)
    a dollom neve: LucindaJunior
    köszi :)))

    VálaszTörlés
  12. énis szeretnék kérnii (:
    nevem: kirsty48

    VálaszTörlés
  13. Sziasztok!!
    én is szeretnék átalakítást kérni ♥:)♥

    dollom neve: mileycyrusfanee

    köszi

    VálaszTörlés
  14. Denixaa.RainBow♥2011. október 17. 19:42

    Szia.
    Én.is.szeretnék.kérni.egy.ilyen.átalakítást.:)
    Előre.is.köszönöm.szépen.:)
    Nevem:Hurt-EMO.

    VálaszTörlés
  15. Én is szeretnék:)
    dollom neve: loveyoulikelov
    Elöre is köszi! : D

    VálaszTörlés
  16. Mára ennyi az átalakításokból hnap újra lehet kérni ;) puszi mindenkinek

    VálaszTörlés
  17. Sziasztok, én is szeretnék egy átalakítást, mert nem tudok mit kezdeni már a dollommal, nem tudom, hogy milyen legyen a haja. Kérlek alakítsátok át aogy tetszik nektek az arcát smink ékszer stb... :-) Jaaa, és a nevem stardollon: NicolGirl25

    VálaszTörlés
  18. NicolGirl25, csak hnap válallaok újra ;) mára beteltem de hnap szívesn foglalkozom veled.

    Légyszi ma már ne kérjetek többet hnap lehet de mára bezárt a bazár puszi jóéjt ^^

    VálaszTörlés
  19. Szia.Szeretném, ha engem is átalakítanál xXxBlue_BeaxXx.

    VálaszTörlés
  20. Sziasztok!Nagyon tetszik ez az "átalakítás dolog" és is szeretnék egy átalakítást! Előre is nagyon szépen köszönöm!! Rebi

    név: elisa15518

    VálaszTörlés
  21. Szia :) Miről maradtam le 3 nap kimaradással :D akkor gyorsan szeretnék kérni egy Before-after -t xd mielőtt "kiesnék az első 5-ből" :D
    Köszi előre is :3
    Tekla430

    VálaszTörlés
  22. szeejaa :D
    Szeretnék kérni én is akkor egy Before-After átalakítást :D
    dollom nevee : cukiicsaj
    thx ^^

    VálaszTörlés
  23. Szia :) Szeretnék kérni B-A átalakítást! :) Vm. új stílus kéne a dollomnak! Előre is köszi szépen! :) Jahm és a nevem : Emogirl13 Smiley

    VálaszTörlés
  24. szia! en is szeretnek kerni egy atalakitast ;) , a stardoll nevem cicuska1992

    VálaszTörlés
  25. én is kérnék egy átalakítást elöre is köszönöm a dollom neve :vivikeke

    VálaszTörlés
  26. Sziasztok.! Itt zsuzsi2000 kérni szeretnék egy alakítást.;] Előre is köszii.^___^

    VálaszTörlés
  27. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  28. xXxBlue_BeaxXx
    elisa15518
    Tekla430
    cukiicsaj
    Emogirl13

    Az első öt neve:) a többieknek hnap sok szerencsét ;)

    VálaszTörlés
  29. én is kérnék egy ilyet :) stardollos nevem h2ofanvok :)

    VálaszTörlés
  30. Sziasztok!
    Bellicoso a dollom neve, és átalakítást szeretnék kérni, ha lehetséges. Remélem nem nagy gond, hogy a doll még abszolút kezdő. :)
    (holnap tudom )
    Puszi, Bell

    VálaszTörlés
  31. szia szeretnék kérni egy átalakítást a dollom neve: sziaBlue előre is köszi:)

    VálaszTörlés
  32. Sziasztok ma is lehet kérni az első 5 meg is kapja ;) legyetek gyorsak :)

    VálaszTörlés
  33. sziasztok én is kérnék átalakítást a stardollos nevem mariann2009 előre is köszönöm:):3

    VálaszTörlés
  34. kérhetek átalakítást? :D nevem sdn: NicolGirl25

    VálaszTörlés
  35. halii.^^ szeretnék kérni egy átalakítást.*___* am zsuzsi2000 wagyok, köszönöm előre is puszii.^___^

    VálaszTörlés
  36. Szia.
    Szeretnék egy átalakítást kérni. Csak annyit kérek hogy a dollom maradjon természetes. Dollom neve: topyojpenguin

    köszi

    VálaszTörlés
  37. Mai nyertesek:

    h2ofanvok
    Bellicoso
    sziaBlue
    mariann2009
    topyojpenguin
    NicoGirl25
    zsuzsi2000

    VálaszTörlés
  38. hello. ( : szeretnék átalakítást kérni :)
    dollom: agnes.Snowgirl (:
    előre is kösziii :D

    VálaszTörlés
  39. superavokado : kérnék egyet :) köszi :)

    VálaszTörlés
  40. Chinagirlcherry is kérne :) Lehet még ugye? :3

    VálaszTörlés
  41. Szia, persze :) még 3 ember jelentkezhet..

    VálaszTörlés
  42. Szia én is szeretnék kérni egy átalakítást!előre is köszi
    a stardoll nevem: Kamillaprincess

    VálaszTörlés
  43. Sziasztok, kérhettek ma átalakítást de csak holnap fogom tudni kirakni..

    VálaszTörlés
  44. sziasztok kérhetnék egy átalakitást?A stardollnevem : stargirl3210 köszi elöre is :)

    VálaszTörlés
  45. Szia! én is kérhetek egyet? a nevem: ghghgh32
    Köszönöm!

    VálaszTörlés
  46. szia kérhetnék átalakítást? a nevem: _Greta._ előre is köszi:)

    VálaszTörlés
  47. sziia. (: kaphatok énis átalakítást?(:
    dollom:retyi
    kösziélőreis. :)

    VálaszTörlés
  48. sziasztok. szeretnék én is egy átalakítást :3
    stardollon a nevem: MissFanny61
    köszi :)

    VálaszTörlés
  49. Hali,szeretnék kérni átalakítás! :) A dollom neve: Emogirl13Smiley- kőszike

    VálaszTörlés
  50. Sziasztok!:)

    Szeretnék én is egy átalakítást!:)

    Nevem:Bridget.hu

    Köszi előre is!:)

    VálaszTörlés
  51. arc átalakítást szeretnék kérni Barbicica1 vagyok

    VálaszTörlés
  52. szia átalakítást szeretnék kérni Lumpa3-nak :)

    VálaszTörlés
  53. Ziva43 :) jelentkezni szeretnék :)

    VálaszTörlés
  54. úristen..bocsi véletlen küldtem el ennyiszer

    VálaszTörlés
  55. Lumpa3: nem gond, törlöm is őket akkor, hogy ne zavarjon:)

    VálaszTörlés
  56. Sziasztok! Én is szeretnék kérni egy before-after átalakítást.
    Név: SuperTiffany13
    Előre is köszii :)

    VálaszTörlés
  57. Én szeretnék még 1-et Lumpa3-nak

    VálaszTörlés
  58. Sziasztok átalakítást szeretnék kérni!Előre is köszi!

    VálaszTörlés
  59. Szia! Szeretnék én is kérni egy átalakítást Dimdirim-nek :) Köszi!

    VálaszTörlés
  60. enisenis. Miss.Tam.

    VálaszTörlés
  61. Én is szeretnék kérni egy átalakítást a sd nevem:Supergirls11111

    Köszi puszi Ili.

    VálaszTörlés
  62. szeretnék én is egy átalakítást.
    nevem sd-n cukiicsaj .))

    VálaszTörlés
  63. Szeretnéék átalakítáást:$$ Stardollon nevem:esztike99
    Köszii ^^

    VálaszTörlés
  64. szeretnék átalakítást kérni, sd-s nevem: zsuzsi2000 köszönöm^^

    VálaszTörlés
  65. sziasztok ! Kérnék egy átalakitást az sd-s nevem stargirl3210 előre is köszia

    VálaszTörlés
  66. Átalakitást szeretnék!:)
    valovilageva2

    VálaszTörlés
  67. Szia ! Nagyon szeretnék kérni egy átalakítást! A nevem starmayo2 köszi puszii :)

    VálaszTörlés
  68. PinkyNeon átalakyítást kérnék. Köszi :) <3 Jó azoldal

    VálaszTörlés
  69. dorcsikaa99 egy átalakítást kérnék és szupi az oldal ;]] :$

    VálaszTörlés
  70. Helóó :)
    Én is Kérek
    Nevem : mileycyrusdiva8

    VálaszTörlés
  71. Sziasztok!Kérnék egy átalakítást :) a dollom neve ho.judika.Köszi előre is :)

    VálaszTörlés
  72. halii :DD nagyooon jó a blogotok :)
    és egy átalakítást szeretnék kérni *.*
    A nevem: Zsizsaa98

    Előre is köszi puszi.

    VálaszTörlés
  73. Sziasztok.
    Szeretnék kérni egy átalakítást.
    A nevem: destinyhope2
    előre is köszi :)

    VálaszTörlés
  74. naon jó a blog
    átalakítást szeretnék kérni
    a stardollos nevem: SuperSelenastar

    VálaszTörlés