2011. október 12., szerda

parfüm fajták.




Mivel múltkor az Avril parfümökről írtam egy rövid kis posztot,eszembe jutott hogy sokan gondolom nem ismerik a parfüm féléket. Na most összegyűjtöttem őket.:) És így nézve őket már gondolom találkoztatok velük, de biztos vagyok benne érdekelt mindig is ,mit jelentenek a "kódok".


1.)PARFUM
A legtovább tartó illattal ez a fajta rendelkezik, akár 6 órán keresztül is érezhetjük az illatát. A legdrágább fajta és a legtöményebb illatesszenciája van.


2.) EDP~ Eau De Parfum
Ezeknek a parfüm fajtáknak sokkal nagyobb az illatesszenciája, így ezeknek erősebb az illatuk és sokkal tovább tartanak,mint hígítottabb változatai,kb 3-5 órán keresztül illatozhat rajtunk. Ezek a parfümök drágábbak is a sima EDT változatoknál.


3.)EDT~Eau De Toilette
A legtöbb divatház ebben a tipusban adja ki illatait. Nyárra és mindennapos használatra tökéletes, viszont csak 2-4órán át tart az illata.

4.)EDC~Eau De Cologne(~kölnivíz illetve toalettvíz.)
Ez a fajta elég ismerős lehet Húsvét miatt is, hiszen ezeket a bűzbombákat öntik a fejünkre.:"D Ezek tartóssága 2 óra körül van. Frissítő hatásúak.

Remélem segítettem a megértésben:D Egyébként az infókat oldalakról szedtem össze de saját magam szedtem össze a mondatokat és semmit sem másoltam.-tudok ilyet is írni?xdd-

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése