2011. október 2., vasárnap

Nincs többé webproxyzás az ingyenesekért?



Sziasztok.


Először is elnézést szeretnénk kérni a kimaradások és késések miatt, durván sok az iskola gimnazistaként.  
A címet olvasva biztos elkezdtetek gondolkodni, hogy mit takar ez valójában. Nos, éppen netes proxyn keresztül szerettem volna ingyenest kiírni, amik ugyebár versenyek és ezek megcsinálásával kapjuk az ajándékot. Manulis proxyt nem szeretjük, blőő. Azonban nem sikerült, hiába írtam be a végére, hogy finish(nézzétek vissza az előzö ingyenes utolsó linkjét) és ütöttem entert, nem csinálta meg/semmi nem történt. Megpróbáltam a blogos dollal(stardoll-vickys) is ugyanazt, más böngészővel és még egy pár nappal ezelőtt kitett ingyenest is. Várhatóan, semmi se lett belőle. Végső elkeseredésemben utána néztem, hogy nem járt e más is így, és a blogger rendszeresen olvasott blogjai között(igen, akiket mi követünk azt így jelzi :D hogy magyarázzam most el?:) láttam, hogy az USD egyik szerkesztője is felszólalt ez ügyben.
Sajnos, a stardoll rendszere valamilyen okból nem fogadja el proxyn keresztül finish-es linket(=kész, megcsináldtad; csak így kaphatod meg) ami azt jelenti, hogy így nem tudjuk ezeket használni. Magát a versenyeket se tudjuk megcsinálni, mert a proxy nem tölti be az adott részt(pl.: scenery verseny), így valószínűleg maradnak a manuális proxyk. :(
Még ne csüggedjünk el, többen is írtak már levelet, pont a nagy-híres-külfödi(xdelvagyok.) blogok  felhívása miatt. Ha gondolod, ITT megteheted és írhatsz  a Stardoll szerkesztőségének. 
Reméljük, hogy megoldódik a helyzet, mivel manuál proxyra senkinek se ideje, se idege várni, amíg betölt, a legtöbben nem ugye is értik beállítását. Na, meg működő képes szervereket keresni, mivel szeretnek befuccsolni.


DE; Addig is kitartás.! :)




Blog Staff

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése