2011. május 9., hétfő

?? ; back ; képek





már megint levél az SD-től. én is, viához hasonlóan, megnéztem mi a kép neve és valami ilyesmi: couldbeyours. :DD vagyis azt jelenti, hogy ez a miénk lehet. ergo gondolom megint vaami SuperStaros cucc, szokás szerint ;)


~ éés igen. visszatértem. :) hosszú szünet után. és ezentúl megpróbálok rendszeresen írni, cserkészbecsszó.*-* gondolkoztam azon, hogy mit próbáljak ki annak érdekében, hogy részemről is érdekesebb legyen a blog. egyelőre arra jutottam, hogy szetteket fogok összeállítani, esetleg leírást adok mellé, miért épp így tetszik. :)
iigazából versenyekre is gondoltam. de nem tudom kinek lenne kedve ehhez .. (??) chatben erről véleményt várok. : ]


és hogy most se ússzátok meg képek nélkül és hogy a visszatérésem se legyen akármilyen, íme//



















~gyerekek,én akarok magamról egy ilyen képet. ha csinálsz rólam, szólj és csillagoos5-t kapsz és egy csokit :3 (LLL) ~

~nessa.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése