2011. május 7., szombat

Ingyen Beastly táska, póló és rózsa!


OLVASD EL.!
Ezt a proxyt egy stardollos tag, névszerint coolerphilip csinálta, direkt az ingyenesek megszerzésére. ITT (angolul) bővebben le van írva. Megkérdeztem én is, hogy biztonságos-e a proxy, és a készítője azt válaszolta, hogy igen, nem doll feltörésre csinálta, hanem az ingyenesek megszerzésére. Sok pozotív komment érkezett alá, és még panasz nem volt rá. De, ha esetleg tényleg lenne valami(amit kétlek, nem hinném, hogy pont azt az egy embert szednék ki, aki te vagy) és felkeresnél engem ezzel, akkor figyelmeztettelek, saját felelősségre használd, rám nem kend, mert én szóltam előre.!   ***  xd
Ennyi lett volna a monológom. Köszi  :D

szóval:

stardoll.com
lépj be.
táska: www.stardoll.com/es/contest/finish.php?id=1210       (töltsd ki hamis adatokkal)
póló: http://www.stardoll.com/en/cinema/?id=255
rózsa: http://www.stardoll.com/en/contest/finish.php?id=1209      (töltsd ki hamis adatokkal)


Ha megcsinálod, de nem vagy biztos a proxyban, akkor esetleg változtass jelszót.~tipp.
***Persze, remélem nem lesz ilyen, és nem is bízok benne, hogy lenne. : d

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése