2011. május 21., szombat

i'm coming home, i'm coming home.



Hoztam 3 összeállítást, gyerekek.*-* Non SS mindegyik, egyetlen övöt kivéve.:) Nessás szerkesztés :D *-*
1. összeállítás: igazából itt a kiegészítőkön van a hangsúly. egy ilyen ruhához szinte bármilyen szín megy, de csak ízléssel.:) én kéket választottam, ettől lett olyan kis cuki. :) Az egyik elengedhetetlen kiegészítő az öv a szoknyán. ha ilyen stílusban akartok felöltözni, mindig, mindig rakjatok egy virító övet a szoknyára. én pirosat ajánlom, mert az aztán retro.(: abszolut divatos öltözet, NEM CSAK SD-N, bátran vegyétek fel igazából is :) kiegészítőket plazaban, azon belül Stardollban, Rioban, Fallen Angelsben és Bisouban találod meg. A szoknya a Riviera-ból, alatta a ruha egy Monte Carlos non SS ruha.:) remélem tetszik, és nézzétek el a szar szerkesztést.:D
2. összeállítás: EZT IMÁDOM *-* és non SS! :) ez egy ilyen bulis szerkó, de ugyanakkor nagyon divatos, és mint az előbbinél, itt is a szoknya nem derékon, hanem csípő fölött van :) abszolut favorit :) a nagy masni, amit én itt övnek használtam felhívja a figyelmet. így például, ha igazából így öltözöl fel, elvonhatja a figyelmet az esetleges kis dekoltázsról. a gyönyörű masni a Perfect Dayből, a cipő a Voileból, de ez bármilyen más fekete (!) cipővel helyettesíthető.:) a szoknya OTTOs, rá lehet keresni, ha fekete szoknyákat keresel, megtalálod. a fölső meg szintén non SS, RIOból.:)
3. összeállítás: egyszerű & nagyszerű ! WELCOME SPRING, we missed you feelingje van :) hasonlít az elsőhöz, de ez inkább hétköznapibb. piros szín dominál, ami mint már írtam, abszolut retro.:) az öv és a platform cipő dobja fel az amúgy nem valami érdekes összeállítást. az igazi fashionistáknál alapdarab egy ilyen (v. ilyesmi) szoknya és öv. de persze, ha nem ez a te stílusod, nem kell megvenned. (; szoknya, fölső és öv a Rivieraból, a cipő a Pretty in Pinkből (igen, nekem Pretty in Pink marad örörke.:D) van.
Remélem segítettem valamit.:) Ha még szeretnétek ilyen összeállításokat, írjátok meg a chatben. RUHÁKRA FEL :) !!!

~nessa.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése