2011. május 11., szerda

újítások.


Igazából még in is csak most nézelődök,mert nem nagyon ismerem ki magamat jelen pillanat.

Először is.Ha volt már valaki ss,aki valószínűleg neki stardollcoins-okban vagy miben van kijelezve a pénze a paneljén. Ez lesz az új "fizetőeszköz", a stardollar pedig ezentúl a superstároknak lesz a valutája. Nem nagyon értem még az összefüggéseit,de majd csak egyszer eljön ez a pillanat is.:D Na rájöttem kb,bár még mindig nem értem hogyan tudnám beváltani a stardollárjaimat. 40sdc-t "nyerhetünk" összesen,ami egyébként baromira nem sok,ahhoz képest,ha megnézed,hogy egy cipő került kb50-be. Abból a szempontból jó ötlet,hogy nem csak 5féle képen lehet pénzt szerezni,hanem most már nagyobb a repertoár. És külön meg van adva,mi mennyit ér,azt hiszem,ezeket össze lehet gyűjteni,naponta 40-et,havonta 1000-ret. Nem egyszerű feladat,az már biztos...

1stardollar=9stardollcoins

Na most, hogy nagyjából minden átnéztem, megkérdezem magamtól szépen csendben: kell ez nekem? Komolyan mondom ennél bonyolultabb nem is lehetne.o.o És mennyiek már az árak?O_O

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése