2010. szeptember 6., hétfő

Buliról ill. Eredményhirdetés!

Aki nem tudja megrendezésre került az első blogpartynk szombaton(09.04). Jópáran felvettek minket msnre- azonban pár ember így sem volt jelen.
A party elején kicsit döcögősen indult be, de ezt betudtuk az ismeretlenségnek majd letisztáztuk, hogy ki-kicsoda. A közepe táján nagyon jó volt a hangulat, közösen néztük,kommentáltuk és röhögtünk az x-faktoron
(nekünk csak x-fucktor XD) és a megasztáron. :D Utána a semmiből elkezdtek magán beszélgetést folytatni a közösben mindenki előtt, hogy felkértek modellkedni(aha,persze), de nem igazán foglakoztunk vele és abba is maradt, mivel megkérdeztem, hogy xy itt van-e(belezavarodtam a nevekbe). Azonban hamar meg is bántam, mert aki nevét kérdeztem(jelen volt) egy másik lány írta, hogy ss-nek csinálta meg a dollját majd megvádolta őt olyasmikkel, hogy átvágta és hasonlókkal. Erre a másik lány, akit megvádoltak, kérte, hogy ne itt csinálja a fesztivált. Mi persze nem értettük az egészet, békíteni akartuk őket, és egyre durvább lett az egész. Akit vádoltak abbahagyta, de a másik folytatta és SAJNOS innentől NEM a várható módón ment tovább a 'buli'. Megmondom őszíntén, nem tudtak már érdekelni, meg is mondtam nekik, hogy nem érdekel mit gondolnak lesz még egy pár ilyen beszólásuk és kiteszem őket.: S Nekem ne játsszák, hogy ők a valakik, legyünk inkább kevesebben, az sem izgatna, ha csak 3 an lettünk volna, de akkor is jól éreztük volna magunkat, ezek nélkül.
Amúgy, Gratulálok azoknak akik benne voltak a csetepatéban, főleg a kezdeményezőnek, jó ideig biztos nem lesz buli, főleg az ilyen dolgok miatt(: *gúnyos mosoly*

U.i.: és még örülj, hogy nem írtam ki a nevedet, pedig szívesen megtettem volna, de ilyen szemét még én sem vagyok. *haha*



Akkor a várva-várt eredményhirdetés:

A ruhaverseny győztese nem mást, mint... gwen85! A tombolát pedig evey95 nyerte meg! *Tapsot nekik*
gwen85 díja egy virág, muffin
(sajnáljuk, nem vagyunk ss-ek) egy hét szavazás mindenére; evey95-nek egy virág és 4 napi szavazás mindenre(doll, album, scenery). éés végül, természetesen mindketten kikerülnek az oldalra!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése