2010. szeptember 21., kedd

Egy kis felhívás..

Ezt kis postot pár dolog felhívására szentelek;


  • Előszőr is: Az oldalt KETTEN(2-en!) szerkesztjük, nem tudom hányszor ismételtem már el ezt, de lassan kezd untatni. Nem értem mi olyan érthetetlen ebben, vagy ha rosszul magyarázok, akkor szóljatok! Őszíntén megmondom, rosszul esik, amikor úgy írtok, például: jó a blogOD. Nem hiába jelöltem így ki a végét, mivel ezzel egyedül engem dícsértek(vagy éppen ellenkező esetben, -Vikít- ha neki írtok). Az oldalt a kezdettől Vikí(viki_19950821) és én(VikyHun) csináljuk, azaz ketten. Ne csak az egyikünket dícsérjétek(NE érts félre, örülünk, ha ilyeneket írtok) és akkor inkább írd már azt, pl. jó a blogotoK (egy kis nyelvtan: K- a többes szám jele) de becsüld már meg légyszíves a másik munkáját is!

  • Másodszor, sokan kérdezik a mai napig, hogy MI A KÍNAI STARDOLL URL CÍME. Válasz: NINCS, MEGSZŰNT. Csak a kínai nyelvű stardoll érhető el. Amit értelemszerűen te is átválthatod, de nem hinném, hogy sokat értenél belőle:)

  • Végül pedig Mortal Kiss fordítását légyszíves nem vigyétek el -még ha ki is írjátok- nem azért csinálja Vikí, hogy mások simán lemásolják. Esetleg ajánlhatod másnak, DE akkor se vidd el, pláne nem kérdezés nélkül!

Ha ezt elolvastad és megértetted akkor,
Köszönjük!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése